Şu anda bende aynı şeyi düşünüyordum galericilere nasıl ulaşıyorsunuz hocam otogaleriye gidip tek tek soruyor musunuz?
Rami otopazarının dibinde olduğumdan o açıdan şanslıyım hocam gidip görüşüyorsun, teklif alıyorsun işine gelirse bırakıp çıkıyorsun. Zaten alıcaksa işlemlerde hızlı oluyor vakit varsa hemen notere gidiliyor, yoksa da ertesi sabah hemen noter satış gerçekleşiyor.