• 18-02-2025, 13:42:46
    #1
    İş yerine geç gittim. Doğal olarak park edecek hiç bir yer olmuyor geç gidince bende dolaşıyorken boş bir yer gördüm park ettim. Telefon numaram aracın üstünde olduğu için önümdeki yada arkamdaki aracdan birisi aradı dedi ki ceza kesilmiş bir bakın isterseniz. Baktım 993 tl. Trafik ışığı cebiymiş orası meğerse. Neyse şimdi aracı çekmek zorunda mıyım? Ceza kesildiğini göre durmasına sorun var mı? Çünkü hiç yer yok ve mesai saatleri içindeyim şimdi yer bulmak vs çok zor. Birde erken ödeme indirimi vs var mıydı? 993 tl tutmuş ceza.
  • 18-02-2025, 13:44:19
    #2
    Eğer işlekse ya da polis aracı anons geçerse çekerler.. bi de çekici + otopark ücreti de ödersin. Evet erken ödemede %25 indirm var.
  • 18-02-2025, 13:45:46
    #3
    Cezayı yazıp gitmiş olmaları çekilmeyeceği anlamına gelmez hocam.

    Gün içinde aracınızı çekerler hemen oradan alın.
  • 18-02-2025, 13:55:31
    #4
    Bana aynı gün içerisinde arabanın olduğu yerden 2 kere ceza kesilmişti. Başka bir trafik polisi görürse yine kesebilir o yüzden alın bence oradan.