Merhaba dostlar,
3 ay memlekete gideceğim pederin aracı 3 ay otoparkta yatıcak aküsü biter mi ? yoksa akü kutup başlığını sökmek mi lazım.
akü hakkında yardım
5
●88
- 03-07-2024, 17:40:34
- 03-07-2024, 17:42:41Merhaba bitme ihtimali yüksek tavsiyem akü şarj cihazı varsa stabil şarj modu gibi bir modları oluyor o aküyü taze tutuyor hep. Bunun dışında kutup başını sökmeniz çok birşey ifade etmez.
- 03-07-2024, 17:46:02AzapHG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleburakonline95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüledeğerli yorumunuz için teşekkürler.redstiff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şöyle bazı dostlar yaz ayında kutup başlarını sökmene gerek yok dedi. - 03-07-2024, 17:50:45Akü durdukça kendini deşarj eder. Kablo bağlantısı sadece deşarjı hızlandirabilir. Ama dep bitikliğe düştümü akü ömründe ciddi azalma olcaktır.