• 03-07-2024, 17:43:56
    #10
    Uzun yol yapmayacaksanız elektrikli araç iyidir. uzun yola çıkmaya teşebbüs bile etmeyin. Yok benim zamanım önemli değil 10 saatlik yolu 14-15 saatte gitsemde olur diyorsanız sıkıntı yok tabi.
  • 03-07-2024, 17:46:31
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Togg mu kaldı hocam herkes satıyor elektriklileri.
    Araçlardan gram anlamadığınız o kadar belli ki...
  • 03-07-2024, 17:49:17
    #12
    istanbul çeşmeye arkadaşın togg ile gittik yemin ediyorum perişan olduk 5 defa sarj ettik her sarja durmak 20 30 dakika zülm yemişim elektriği de tasarrufu da
  • 03-07-2024, 17:51:23
    #13
    Kafka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çevremde almam deyip alanlar bile memnun. Herkes satıyordan kastınız kaç kişi acaba, siyasi bir mesajla yazmadıysanız gerçek anlamda merak ettim.
    Niye her şeyi siyasiye bağlıyorsunuz millet ağzını açsa siyaset miyaset. Biz bir araba alırken 40 dereden su getirip her şeyini araştırıyoruz malum parayı sokakta bulmuyoruz.

    Youtubeye baktığınız ekran açılmama sorunları, kalkışta bekleme sorunları, direksiyon problemleri. Yazılımsal sorunlar v.s youtubeden baktığınızda bile zilyon tane sorun görürsünüz. Buradaki önemli soru şu togg kalıcı olacak mı daha bu belli değil. Togg kalıcı olacak yıllar yıllar içinde bu sorunlar bug lar çözülecek yeni model çıkacak piyasada deneyimli hale gelecek sonra bakarım alacak mıyım diye düşünürüm ama şuan bedava versen almam cünkü astarı muhtemelen yüzünü geciyor.

    Partizanlık yapmaya gerek yok her şeyi siyasete bağlamak ne alaka. Ayrıca firmanın sahiplerinin partiyle zaten alakası yok devletle de alakası yok. Kazanılan paralara sanki devletin kasasına giriyor gibi algı yapmayın. Şirket sahipleri kazanıyor. Yani işi siyasete çeken sizsiniz kusura bakmayın.
  • 03-07-2024, 17:58:30
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Togg mu kaldı hocam herkes satıyor elektriklileri.
    '' Türkiye elektrikli otomobil pazarında yılın ilk çeyreğinde satış lideri 4 bin 145 araçla Togg oldu. ''

    Bilgim olmayan konularda konuşunca ben.

    İkinci çeyrek verileri de gelir yakında bakarız.

    Yorumunuz boş olmuş.
  • 03-07-2024, 18:03:59
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Togg mu kaldı hocam herkes satıyor elektriklileri.
    Tamamen yanlış bir algı.
    Gördüğünüz basit bir olayı genele yaymanız yanlış bir tutum.
    2024 mart ayı bahçe şehir üniversitesinin hazırladığı "Elektrikli araçlar yaygınlaşıyor" raporunu inceleyebilirsiniz.

    @ClassWeb; Arkadaşın siyasi benzetmesi doğru bir bilgi vermediğiniz için sizi siyasi bir tavır sergiliyorsunuz olarak yorumlamış olabilir. Ki günümüz kutuplaşmasında bence gayet olağan bir yorum.
  • 03-07-2024, 18:10:15
    #16
    Adam kredi için bilgi istemiş adama Togg alma diyenler var gerçekten bazen fikriniz yoksa konuya yazmamanız daha iyi
  • 03-07-2024, 21:28:27
    #17
    ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye her şeyi siyasiye bağlıyorsunuz millet ağzını açsa siyaset miyaset. Biz bir araba alırken 40 dereden su getirip her şeyini araştırıyoruz malum parayı sokakta bulmuyoruz.

    Youtubeye baktığınız ekran açılmama sorunları, kalkışta bekleme sorunları, direksiyon problemleri. Yazılımsal sorunlar v.s youtubeden baktığınızda bile zilyon tane sorun görürsünüz. Buradaki önemli soru şu togg kalıcı olacak mı daha bu belli değil. Togg kalıcı olacak yıllar yıllar içinde bu sorunlar bug lar çözülecek yeni model çıkacak piyasada deneyimli hale gelecek sonra bakarım alacak mıyım diye düşünürüm ama şuan bedava versen almam cünkü astarı muhtemelen yüzünü geciyor.

    Partizanlık yapmaya gerek yok her şeyi siyasete bağlamak ne alaka. Ayrıca firmanın sahiplerinin partiyle zaten alakası yok devletle de alakası yok. Kazanılan paralara sanki devletin kasasına giriyor gibi algı yapmayın. Şirket sahipleri kazanıyor. Yani işi siyasete çeken sizsiniz kusura bakmayın.
    Sakin olun lütfen, mesajımda zaten sizle aynı düşüncede olduğum için bunu belirttim bende. Siyasi bir düşüncesi yok ise arkadaşın düşüncesini merak ettim (siyasete çekmeden yorumunu bilmek istiyorum diye)
  • 03-07-2024, 23:13:06
    #18
    Bugün itibariyle ziraat bankasında kredi kampanyası devam ediyor ancak süreç şöyle işliyor. Uygulamadan ön sipariş bedeli yatırılarak sipariş verilir 1 - 2 gün içerisinde sizi ararlar ve ödeme aşamasına geçtiğini bildirirler. Yaklaşık 10 gün süre tanınır. Bu sürede uygulamada siparişlerim kısmında bireysel olarak dijital kredi başvurusu yapılabiliyor. Aracın %50 - 60 civarında 3.89 oranla kredi başvurusu yapılabiliyor. Şirket üzerine başvuru yapıldıysa şahış şirketiyse örneğin dijital kredi değil de banka kredisi seçeneğini işaretliyorsunuz. Uygulama içerisinde proforma faturayı indiriyorsunuz bu aşamada size ulaşan danışmanla birlikte hareket etmeniz önemli. Size iletilen proforma ile Vergi levhanızla birliktr ziraat bankasına gidip togg kredisine başvurmak istediğinizi belirtiyorsunuz. Bu şekilde olursa 800. 000 tl için 24 ay 2.89 oran veriliyor o şekilde başvurabiliyorsunuz. 400.000 tl için 0 faiz. Zaten tüm süreçlerde size özel atanan danışman oluyor size tüm evrakları iletiyor ve her aşamada sizi yönlendiriyor. 10 gün içerisinde ödemenin tamamı gerçekleşmediği taktirde siparişiniz iptal oluyor ve bildiğim kadarıyla ödediğiniz ön sipariş bedeli için iade işlemleri başlatılıyor. Tüm aşamalar ve size tanınan süre VS ön sipariş sonrası uygulamadan görülüyor zaten. Ön siparişte 61. 000 küsür tl ödüyorsunuz iade yalnızca 60 bin TL olarak dönebilir 1000 küsür lira işlem ücreti. Tam emin olmamakla birlikte size bildiklerimi aktardım. Yine de en net bilgiyi togg müşteri hizmetlerinden alabilirsiniz.