• 26-06-2024, 19:12:17
    #1
    araba piyasası daha düşermi ? aramızda galerici varmı merak ettim bu konuyu
  • 26-06-2024, 19:23:31
    #2
    Takip
  • 26-06-2024, 19:26:39
    #3
    Simdi yılbaşında. Beri takip ettiğim mercedes a200 ve audi a3 fiyatına baktım halen aynı düşen araçlar sanırım egea clio vs vss seviyesi araclar
  • 26-06-2024, 19:31:21
    #4
    Bence düşer 2-3 ay daha düşüş yaşanır faiz ucuyor eğerki param varsa hiç düşünme ev veya araba al direk
  • 26-06-2024, 19:31:57
    #5
    Araba piyasasının düşmesini boşa beklemeyin. 7 Temmuza kadar fırsat bu rakamlar, sonrası gelir
  • 26-06-2024, 19:36:34
    #6
    Bunu yorumlamak için galerici olmaya gerek yok. Yatırımcı tayfa araba piyasasından çekildi. Binmek için araba almak isteyen vatandaş kredi yüksek diye para bulamıyor. Bir kısım araba almak isteyen vatandaşta parasını vadeli mevduata bağlamış. Yani anlayacagın piyasa aylardır durgun ve faiz düşmedikçe çok aşırı bir hareketlilik olmaz.

    Var sayalım faizler düştü, peki ne olur? Hiç birşey olmaz sadece binmek için araç alan kısım biraz piyasayı canlandırır o kadar. BİR BUHRANDI OLDU BİTTİ KİMSE 500 ₺ Alayım 600 ₺ satayım hayali kurmasın artık.

    Not: galerici efsaneleri

    1. 2024 yılbaşı geliyor fiyatlar uçacak
    2. Asgari ücrete zam geliyor elinizi çabuk tutun.
    3. Seçimden sonra piyasa uçacak treni kaçırmayın.
    Şimdide 7 temmuz furyası var 😅
  • 26-06-2024, 19:37:29
    #7
    31 Ağustos'a kadar süreniz var ondan sonra ab güvenlik şartlarına göre araç üretilecek fiyatlar zamlı olacak şuan fabrikaların sattığı eldeki stoğu bitirmektir. Araç üretimi yapmıyorlar
  • 26-06-2024, 19:41:18
    #8
    Biraz daha düşebilir hocam ama dikkat edin en ucuzu buluyum derken bi devülasyon olur tekerini bile alamazsınız bence bu fiyatlardan alınır
  • 26-06-2024, 20:28:35
    #9
    Nakitiniz varsa alinacak zaman fazla bekletmeye gelmez