Bunu yorumlamak için galerici olmaya gerek yok. Yatırımcı tayfa araba piyasasından çekildi. Binmek için araba almak isteyen vatandaş kredi yüksek diye para bulamıyor. Bir kısım araba almak isteyen vatandaşta parasını vadeli mevduata bağlamış. Yani anlayacagın piyasa aylardır durgun ve faiz düşmedikçe çok aşırı bir hareketlilik olmaz.
Var sayalım faizler düştü, peki ne olur? Hiç birşey olmaz sadece binmek için araç alan kısım biraz piyasayı canlandırır o kadar. BİR BUHRANDI OLDU BİTTİ KİMSE 500 ₺ Alayım 600 ₺ satayım hayali kurmasın artık.
Not: galerici efsaneleri
1. 2024 yılbaşı geliyor fiyatlar uçacak
2. Asgari ücrete zam geliyor elinizi çabuk tutun.
3. Seçimden sonra piyasa uçacak treni kaçırmayın.
Şimdide 7 temmuz furyası var 😅