• 13-06-2024, 09:54:43
    #1
    Arkadaşlar çoğu ceza da ne görüntü var ne bir şey var geldikçe ödüyorum ama artık bıktım daha yeni 2 tane 6500 tl ceza yazmışlar bunlara itiraz edip
    Alabilen var mı ?
    Neymiş trafiği tehlikeye atacak şekilde şerit değiştirmişim yahu bağlantı yolundan otobana girerken nasıl tehlikeye atacağım
    Böyle böyle 2/3 sayfa ceza yazıp gönderiyorlar ne görüntü var ne kanıt kafalarına göre ceza ödetiyorlar
  • 13-06-2024, 09:58:06
    #2
    Geçmiş olsun hocam naptin trafikcilerle tersmi düştün. Aynı gün 4 ceza
  • 13-06-2024, 09:58:39
    #3
    hepsine itiraz et.
  • 13-06-2024, 09:58:51
    #4
    geçmiş olsun kötü bir durum, geçen sene afyona giderken aynı gün 3 tane eds cezası gelmişti, mahkemeye başvurdum ama sonuç çıkmadı
  • 13-06-2024, 09:59:48
    #5
    Bazı cezalar üstüsüste kesilmiş gibi. Fahri müfettiş mi kesmiş bunları? Eds mi? 1506 tl olan cezalar dikkat çekici geldi bana.
  • 13-06-2024, 10:00:01
    #6
    EYTlilerin maaşları nasıl çıkacak yoksa!!!

    muhtemelen fahri trafik müfettişi yazıyor olabilir hocam geçmiş olsun
  • 13-06-2024, 10:01:01
    #7
    Maşallah hocam devletin trafik cezası yükünü siz taşıyorsunuz
    Fahri polis kestiyse itiraz edin. EDS filansa hiç boşa uğraşmayın.
  • 13-06-2024, 10:02:49
    #8
    Hocam geçmiş olsun traffic rider mı oynadınız naptınız arkada gamze ökten - duruldum çalıyor
  • 13-06-2024, 10:03:31
    #9
    Ters şeritten gidip makasa mı kalktın hocam bu nedir