Arkadaşlar çoğu ceza da ne görüntü var ne bir şey var geldikçe ödüyorum ama artık bıktım daha yeni 2 tane 6500 tl ceza yazmışlar bunlara itiraz edip
Alabilen var mı ?
Neymiş trafiği tehlikeye atacak şekilde şerit değiştirmişim yahu bağlantı yolundan otobana girerken nasıl tehlikeye atacağım
Böyle böyle 2/3 sayfa ceza yazıp gönderiyorlar ne görüntü var ne kanıt kafalarına göre ceza ödetiyorlar