Alabilen var mı ?
Neymiş trafiği tehlikeye atacak şekilde şerit değiştirmişim yahu bağlantı yolundan otobana girerken nasıl tehlikeye atacağım
Böyle böyle 2/3 sayfa ceza yazıp gönderiyorlar ne görüntü var ne kanıt kafalarına göre ceza ödetiyorlar

45
●2.622
