Merhaba arkadaşlar.
Opel CORSA 2013 modelini yeni aldım.
Ancak bir sorunum var. Debriyaj sert.
Araştırdım ancak kronikmiş sanırım, 2013 kullanan ve bu sorunu çözen var mıdır ?
Opel CORSA kullananlar
3
●142
- 10-05-2024, 23:21:11Bazi araç gruplarında kronik olarak debriyaj seti belirli bir süre geçtikten sonra bozuluyor buna çare yok yan sanayide alsa orjinalde alsa sıkıntı orjinal alıp 3 ay kullananda var yan sanayi alıp 1 yıl binende var şansa ve kullanış duruma bağlı olarak değişkenlik gösterebiliyor sık sık bozuyosa yan sanayi alın bence aradaki fiyat farkından kurtulmuş olursunuz başka yapacak bişey yok yedek parça işi yapıyorum gerçek hayatta parçası lazım olursa yardımcı olurum her grubunun yedek parçasınıda yardimcı olurum ilgili konum
https://www.r10.net/alisveris-bolumu...o-hizmeti.html