Merhaba arkadaşlar.
Opel CORSA 2013 modelini yeni aldım.
Ancak bir sorunum var. Debriyaj sert.
Araştırdım ancak kronikmiş sanırım, 2013 kullanan ve bu sorunu çözen var mıdır ?