2004 model Mondeo araç aldım, çok da olmadı alalı 3 ay kadar.
Hayatımda bindiğim en rahat, en konforlu arabaydı, çok sevdik ailecek

Eminevime' kayıt oldum. Bu yüzden de 1 haftaya kadar yüklü bir ödeme yapmam gerekiyor.
Bu yüzden de aracımı satmaya karar verdim.
Ekpertiz: Değişen söktak yok. Tavanda kaputta boya yok. Geri kalan yerler işlemsiz boyalı. Sade sol arka kapı ve çamurlukta macun görünüyor.
Tramer: 1 adet bedelsiz, 2 adet de toplam 2.565 TL hasar kaydı çıkıyor.
Km: 273.000 Benden önceki sahibinde motor rektefiye görmüş, ömrü daha uzun.
Motor: 2.0 Benzin & Lpg'li tam otomatik.
Şanzımanında sorun yok vites geçişleri gayet güzel geri kaydırması asla yok.
Ghia X en full paket Donanım. Çalışmayan aksamı yok, tüm fonksiyonları çalışır durumda.
Sunroof, hız Sabitleme, koltuk ısıtma, ön cam rezistans, ön arka kol dayama, yağmur far sensörü, elektrikli koltuklar, dijital klima vs çoğu özelliği aklıma bile gelmiyor o kadar dolu bir donanımı var.
Keyfekeder olarak 400.000 TL'ye satılığa çıkarmıştım. Ancak bahsettiğim durumdan dolayı 380.000 TL diyorum.
Kalkıp gelecek ciddi alıcılara biraz daha ikramım olacak.
Üzerine 100-150-200 alabileceğim daha eski arabalarla takas düşünüyorum. Teklifiniz varsa iletebilirsiniz.
Sarı site ilanını paylaşıyorum. Daha detaylı fotoğraf, bilgi veya sorularınız olursa profilimdeki telefondan ulaşabilirsiniz.

