• 06-03-2024, 03:20:56
    #1




    İlk arabamı aldim dostlar, bi hayirli olsun alirim, hayalini kuran herkese daha iyisi nasip olsun
  • 06-03-2024, 03:21:46
    #2
    Hayırlı Olsun Hocam 💜💜💜
  • 06-03-2024, 03:22:12
    #3
    hayırlı olsun hocam, hard polo en sevdiğim
  • 06-03-2024, 03:24:47
    #4
    Kazasız belasız kullanın
  • 06-03-2024, 03:25:32
    #5
    eyvallah hocalarim
  • 06-03-2024, 03:27:27
    #6
    Hayırlı olsun hocam kazasız belasız
  • 06-03-2024, 03:28:40
    #7
    Hayırlı Olsun insAllah. Ne kadar ödediniz sorması ayıp?
  • 06-03-2024, 03:29:01
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Güle güle binin, hayırlı olsun.
  • 06-03-2024, 03:30:17
    #9
    montebarlos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı Olsun insAllah. Ne kadar ödediniz sorması ayıp?
    70k modifiyeye gitti hocam, 2 gunde bitirdim araci, şimdi yoldayim mersine geri dönüyorum