Benzinlimi dizel mi
21
●636
- 17-01-2024, 12:16:51hocam benzinli + hibrit az yakarmımurat709 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-01-2024, 12:29:47Dizel motorlar genellikle daha iyi tork üretir, bu da daha düşük devirde daha fazla güç demektir. Bu özellik, genellikle uzun yolculuklar ve ağır yük taşıma gibi durumlar için idealdir. Ayrıca, dizel motorlar genellikle daha iyi yakıt ekonomisi sunar, yani daha fazla mesafe kat edebilirsiniz.
Benzinli motorlar ise genellikle daha sessiz çalışır ve daha pürüzsüz bir sürüş sunar. Düşük devirlerde dizel motorlara kıyasla daha az tork üretirler, ancak daha yüksek devirlerde daha fazla güç sağlarlar. Bu, şehir içi sürüş ve daha hızlı ivmelenme için avantajlı olabilir.
Özetle, eğer uzun yolculuklar yapacak, ağır yükler taşıyacak ya da ekonomik bir sürüş istiyorsanız dizel bir araç düşünebilirsiniz. Ancak daha pürüzsüz bir sürüş ve daha hızlı ivmelenme önemliyse benzinli bir araç tercih edilebilir. Bu faktörleri göz önünde bulundurarak karar verebilirsiniz.
Diyor chatgpt reis
- 17-01-2024, 12:35:13Dizel araç kullanan biri olarak normalde dizel derdim ama bakım masrafları artmaya basladı
- 17-01-2024, 16:48:25benzinli 2 arac kullandım. son 2 aracım dizel cok memnunum. dizel al . hatta su anki aracımdan onceki 1.5 dizel duz dacia idi cok az yakıyordu yerden yuksekti parcaları ucuzdu gereklirse yan sanayi parca takılırdı cıkma parcası boldu az parası olana onerim daciadır saglamdır az yakar parca hesaplıdır hemen hemen her usta dilinden anlar . su an aracım dizel otomatik bundan da memnunum ama satsam daciaya donerim.
- 17-01-2024, 20:54:43Günümüz ekonomik şartlarında bence en iyisi benzin + lpg.
Dizeli şu durumda tavsiye edebilirim.
Sıfır veya ona yakın bir araç alacaksınızdır ve uzun süre kullanacaksınızdır ve uzun yola çok sık gideceksinizdir.
Ama ikinci el bir araç alıp 2-3 yıl binip değiştireceksiniz lpg her bakımdan daha ekonomik