benzinli 2 arac kullandım. son 2 aracım dizel cok memnunum. dizel al . hatta su anki aracımdan onceki 1.5 dizel duz dacia idi cok az yakıyordu yerden yuksekti parcaları ucuzdu gereklirse yan sanayi parca takılırdı cıkma parcası boldu az parası olana onerim daciadır saglamdır az yakar parca hesaplıdır hemen hemen her usta dilinden anlar . su an aracım dizel otomatik bundan da memnunum ama satsam daciaya donerim.