• 17-01-2024, 11:54:19
    #1
    Merhaba


    tercihiniz nedir neye göre bu tercihi yapmalıyız

    iyi günler dilerim
  • 17-01-2024, 11:55:40
    #2
    Dizel hocam valla yakmıyor
    İlk arabam 1.6 motor dizeldi hiç yakmiyordu
    Şimdi 1.3 benzinliye geçtim su gibi benzin yiyo
  • 17-01-2024, 11:56:44
    #3
    eski aracım benzinliydi çok yakıyordu, şimdi 1.6 dizel motora geçtim hiç yakmıyor ve daha iyi kaçıyor.
  • 17-01-2024, 11:56:56
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Benzin, dizel yakıt tasarrufu sunuyor evet, ama dizel araçların bakımları her zaman pahalıdır. Bu da aracın yürütme maliyetini artırıyor. Emisyon değerlerini uydurmak için birçok ek filtreleme işlemi yapılıyor; bu filtreleme işlemleri de yoğun trafikte kullanımda ileriye yönelik sıkıntılara neden oluyor.
  • 17-01-2024, 12:00:06
    #5
    Benzin hocam
  • 17-01-2024, 12:00:18
    #6
    Kısa mesafeli sürüşlerde genelde benzin öneriliyor, aracı uzun yolda kullanacaksanız yani ustaların demesiyle aracı açacaksanız dizel, şehir içi kullanacaksanız benzin. Bir de 200.000 KM üzeri dizelden uzak dur diyorlar, bakım & maliyeti yüksek olduğunu söylüyorlar.
  • 17-01-2024, 12:00:27
    #7
    Dizel.
    Benzin + Hibrit yada Benzin + LPG
  • 17-01-2024, 12:02:26
    #8
    Ne zaman benzinli aracım olduysa sanayiden çıkmıyorum. 2014 altı benzinli araçlardan uzak dur. Tüplüyse iki kere uzak dur. Yok gaz ayarıydı yok carttı yok curttu yok bujiler ateşlemiyor. Hep aynı terane dizel tertemiz
  • 17-01-2024, 12:04:36
    #9
    PayPal + Wise + Revolut
    Benzinli aracım var eşimin de dizel aracı var zaman zaman eşimin aracını kullanıyorum yemin ederim sanki basıyorsun basıyorsun gitmiyor gibi geliyor yok yaa Benzinli araç gibisi yok