Kısa mesafeli sürüşlerde genelde benzin öneriliyor, aracı uzun yolda kullanacaksanız yani ustaların demesiyle aracı açacaksanız dizel, şehir içi kullanacaksanız benzin. Bir de 200.000 KM üzeri dizelden uzak dur diyorlar, bakım & maliyeti yüksek olduğunu söylüyorlar.