Selam, yatan araca lastik önerisi ihtiyacım var. Aracı kullanmıyorum lastikler 3 haftada inmeye başlıyor bu yüzden. 3 haftada bir benzinliğe götürüp lastiklere hava basıp yerine koyuyorum.
üzerindeki lastikler çok eski. bu ay muayneye girecek. araç citroen nemo 1.4.hdi
lastik fiyatları malum yüksek. 1650 tlye lassa var yakınımda.
Araç lastik önerisi
4
●126
- 01-01-2024, 09:42:53Lastiklerin hepsi mi inmeye başlıyor yoksa teki mi toplu iğne deliği kadar hava kaçağı olursa yavaş yavaş iner veya araç lastikleri soğuktan da inebiliyor bazen. Deneyimli bir lastikçiye danışmak lazım.
- 01-01-2024, 10:01:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.hocam nokian tyress lastıklerıne bakın hakkını fazlasıyla veriyor yazlık kışlık olarak ben 1.5 senedir kullanıyorum