• 01-01-2024, 09:30:58
    #1
    Selam, yatan araca lastik önerisi ihtiyacım var. Aracı kullanmıyorum lastikler 3 haftada inmeye başlıyor bu yüzden. 3 haftada bir benzinliğe götürüp lastiklere hava basıp yerine koyuyorum.


    üzerindeki lastikler çok eski. bu ay muayneye girecek. araç citroen nemo 1.4.hdi

    lastik fiyatları malum yüksek. 1650 tlye lassa var yakınımda.
  • 01-01-2024, 09:42:53
    #2
    Lastiklerin hepsi mi inmeye başlıyor yoksa teki mi toplu iğne deliği kadar hava kaçağı olursa yavaş yavaş iner veya araç lastikleri soğuktan da inebiliyor bazen. Deneyimli bir lastikçiye danışmak lazım.
  • 01-01-2024, 09:58:48
    #3
    lastik patlaktir veya sibopta sorun vardir.

    Yenileme icin yumusak lastik oneririm. Ses icin daha iyiler. Tavsiyem continental.
  • 01-01-2024, 10:01:21
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam nokian tyress lastıklerıne bakın hakkını fazlasıyla veriyor yazlık kışlık olarak ben 1.5 senedir kullanıyorum
  • 03-01-2024, 16:46:41
    #5
    kullanmadığın araç için lastikçiden çıkma lastik alın hocam