• 05-09-2023, 15:31:25
    #1
    Merhaba arkadaşlar
    2020-2022 model yılı arası otomatik clio mu önerirsiniz i20 mi
  • 05-09-2023, 15:34:13
    #2
    https://www.google.com/search?q=clio...hrome&ie=UTF-8

    Videolu incelemeler dahi var.
  • 05-09-2023, 15:34:32
    #3
    clio
  • 05-09-2023, 15:34:41
    #4
    cezasahasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar
    2020-2022 model yılı arası otomatik clio mu önerirsiniz i20 mi
    2020 1.0 tce icon paket kullanıyorum genel olarak memnunum 1-2 kronik sorunu var harici olarak memnunum
  • 05-09-2023, 15:45:00
    #5
    2017 clio kullandım 2 yıl kadar. Tavsiye ederim.
  • 05-09-2023, 16:05:20
    #6
    Serilik açısından clio
  • 05-09-2023, 16:08:41
    #7
    Clio az masraflı ama performans kesinlikle i20 2020 model
  • 05-09-2023, 16:10:14
    #8
    i20 tabii ki. 8 ay kadar kullandık (geniş aile değilsen) güzel araç.
  • 05-09-2023, 16:11:00
    #9
    Tartışmasız i20. Kaliteyi kapı açma kolundan bile fark ediyorsunuz.