• 11-04-2023, 17:27:39
    #1
    Geçen yıl 1200 lira olan Trafik sigortasına şuanda 3200 Fiyat çekiyorlar. 13 yıldır üzerimde araç var hiç kaza yapmadım. 2006 yılından beri ehliyetim var 1 tane trafik cezası yedim. Kurallara maksimum derece uyuyorum.

    Yani bu artış neyin nesi.. Bir yıl önce bu fiyata kasko yapıyorlardı..
    Araç değeri arttı deseler geçen seneden bu zamana kadar araçta %250 artmadı ki..

    Herkeste böyle mi artışlar?
  • 11-04-2023, 17:28:41
    #2
    maalesef çok yüksek fiyatlar çıkıyor
  • 11-04-2023, 17:31:42
    #3
    Dün hesaplamalar değişti.
  • 11-04-2023, 17:32:01
    #4
    siz birde kaskoları görün ...
  • 11-04-2023, 17:32:36
    #5
    tahaerdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz birde kaskoları görün ...
    Allahtan öyle kötü alışkanlıklarım yok )

    ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün hesaplamalar değişti.
    arttı mı yani
  • 11-04-2023, 17:33:03
    #6
    teklif bile vermiyor hocam firmalar. eskiden 12 taksit vs. gibi seçenekler olurdu şimdi sadece nakit kabul ediyorlar.
  • 11-04-2023, 17:33:09
    #7
    Merhaba,
    Yaklaşık %200 , %400 arası artış var müşterinin yaşına oturulduğu yere, il ilçe , plaka no ya göre değişilik var. Ruhsatınızı özelden atarsanız fiyat konusunda yardımcı olayım.
  • 11-04-2023, 17:35:38
    #8
    Hani bi' sticker var ya bu arada gündemde.. Heh o aklınıza gelen işte marketlerde falan gördüğünüz.. Burada tam olarak şuan o var. O yüzden böyle yani...
  • 11-04-2023, 17:40:01
    #9
    Peki nedenini bilen var mı ?