Geçen yıl 1200 lira olan Trafik sigortasına şuanda 3200 Fiyat çekiyorlar. 13 yıldır üzerimde araç var hiç kaza yapmadım. 2006 yılından beri ehliyetim var 1 tane trafik cezası yedim. Kurallara maksimum derece uyuyorum.
Yani bu artış neyin nesi.. Bir yıl önce bu fiyata kasko yapıyorlardı..
Araç değeri arttı deseler geçen seneden bu zamana kadar araçta %250 artmadı ki..
Herkeste böyle mi artışlar?
Trafik sigortalarındaki faiş artış ( Herkeste böyle mi)
15
●376
- 11-04-2023, 17:32:36Allahtan öyle kötü alışkanlıklarım yoktahaerdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)
arttı mı yaniozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)