Geçen yıl 1200 lira olan Trafik sigortasına şuanda 3200 Fiyat çekiyorlar. 13 yıldır üzerimde araç var hiç kaza yapmadım. 2006 yılından beri ehliyetim var 1 tane trafik cezası yedim. Kurallara maksimum derece uyuyorum.

Yani bu artış neyin nesi.. Bir yıl önce bu fiyata kasko yapıyorlardı..
Araç değeri arttı deseler geçen seneden bu zamana kadar araçta %250 artmadı ki..

Herkeste böyle mi artışlar?