• 24-09-2022, 14:44:21
    #1
    Bu sabah arabayı kiraladım sol çamurlukta kırık vardı onu çektim başladım kullanmaya 25 dk kullandım arabayı kitlerken sol ön sağ arka çekerken bi baktım sol sis far yok kablo dışarda ben alırken oraya dikkat etmedim ama sol ön çamurluk kırığa yoğunlaştım aradım direk müşter hizmetlerni yol yardıma yönlendirdi bende izah ettim aklıma takıldı belkide sis yoktu nasıl olur boşuna para ödemek istemiyorm ya
  • 24-09-2022, 14:47:47
    #2
    Geçmiş olsun, eğer önceki resimlerde dediğiniz yer gözüküyorsa sizin yapmadığınız anlaşılır.
  • 24-09-2022, 14:48:04
    #3
    Eski birakan kisiler belirtti ise problem olmaz belirtmesi ise muhtemelen size kalir hocam
  • 24-09-2022, 14:48:37
    #4
    erginaltintas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sabah arabayı kiraladım sol çamurlukta kırık vardı onu çektim başladım kullanmaya 25 dk kullandım arabayı kitlerken sol ön sağ arka çekerken bi baktım sol sis far yok kablo dışarda ben alırken oraya dikkat etmedim ama sol ön çamurluk kırığa yoğunlaştım aradım direk müşter hizmetlerni yol yardıma yönlendirdi bende izah ettim aklıma takıldı belkide sis yoktu nasıl olur boşuna para ödemek istemiyorm ya
    Sizden önce kiralayan kişinin fotoğraflarına bakarlar orada belirtilmişse birşey olmaz ama hiç belirtilmemişse teknik olarak siz yapmışınızdır
  • 24-09-2022, 14:50:04
    #5
    20-25 bin tl faturaya şimdiden hazır olun derim.
    Ufak bir kapı göçüğüne - sanayide 100-200 tl ye halledilecek- şeye 29 bin tl fatura çıkardılar.
    Hasar size de kalabilir kalmayabilir de...
  • 24-09-2022, 15:00:29
    #6
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20-25 bin tl faturaya şimdiden hazır olun derim.
    Ufak bir kapı göçüğüne - sanayide 100-200 tl ye halledilecek- şeye 29 bin tl fatura çıkardılar.
    Hasar size de kalabilir kalmayabilir de...
    araçlar hasar sigortalı o kadar çıkmıyor hocam
  • 24-09-2022, 15:02:49
    #7
    webmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    araçlar hasar sigortalı o kadar çıkmıyor hocam
    Tiktakta 29 bin TL olarak faturalandırdılar ve 6 ay önce 29 bin tl idi. Şuan olsa 50 bin isterler
    https://i.ibb.co/bJ3GQ0h/Whats-App-I...18-52-08-1.jpg
  • 24-09-2022, 15:03:12
    #8
    sunucuoptimizasyon.com
    webmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    araçlar hasar sigortalı o kadar çıkmıyor hocam
    Kusur sizdeyse babalar gibi çıkartıyorlar.

    Kapısı çöp tenekesine sürten araç için 6 bin lira fatura çıkartmışlardı bir arkadaşa.
  • 24-09-2022, 15:08:28
    #9
    Moov kurumsal bi firmadır korkmayın..
    Kaldıki siz kırmış olsanız bile. Kaskosu karşılayacaktır..

    Bundan 3 sene evvel moov ile kaza yaptım araba pert oldu başka arabaya vurdum benim vurdugum aracta gitti park halindeki araca carptı.

    2 araba pert ayarında oldu
    Park halindeki arabada maddi hasar gördü.

    Suçlu bendim. Tutanaktada bunu belirttim..

    Cebimden 1 kuruş çıkmadı içiniz rahat olsun.