Moov kurumsal bi firmadır korkmayın..
Kaldıki siz kırmış olsanız bile. Kaskosu karşılayacaktır..

Bundan 3 sene evvel moov ile kaza yaptım araba pert oldu başka arabaya vurdum benim vurdugum aracta gitti park halindeki araca carptı.

2 araba pert ayarında oldu
Park halindeki arabada maddi hasar gördü.

Suçlu bendim. Tutanaktada bunu belirttim..

Cebimden 1 kuruş çıkmadı içiniz rahat olsun.