Moov kurumsal bi firmadır korkmayın..
Kaldıki siz kırmış olsanız bile. Kaskosu karşılayacaktır..
Bundan 3 sene evvel moov ile kaza yaptım araba pert oldu başka arabaya vurdum benim vurdugum aracta gitti park halindeki araca carptı.
2 araba pert ayarında oldu
Park halindeki arabada maddi hasar gördü.
Suçlu bendim. Tutanaktada bunu belirttim..
Cebimden 1 kuruş çıkmadı içiniz rahat olsun.