• 24-10-2021, 15:14:54
    #55
    Hocam değişeni sadece kapı falansa hiç durmadan al, o fiyata Ağır hasarsız bulursan kaçırmayacaksın. Ben 2 aydır araç almaya çalışıyorum, 2 ay önce beğenmediğim araçlar bile fiyatları artarak karşıma çıktı hep. Ekspere soktuğum araçların airbagleri bile açık çıktı, çok insanı strese sokan bir durum.

    Araştırmalarım sonucu şu modellerden uzak durmanızı tavsiye ederim;

    Citroen c3, c4 modelleri, alanlar bin pişman genelde kronik sorunları bitmiyor ve yetkili servisleri bile sorunları çözemiyor.
    Fiat punto ve bazı fiat modellerinde direksiyon airbag sorunu var.
    Dacia = tabut
    Volkswagen modelleri güzel ama parçaları pahalı masraflı bir araç dediler.

    Benim bütçem 80 bin tl olmasına rağmen ben düzgün araç bulamadım, full boyalısından tutun pert kayıtlılar bile 80k üstü oluyor modeline göre. En sonunda bir şans güzümüze güldü de geçen hafta 2008 model fiesta aldım 78.500 tlye. Satış fiyatı 87.500'dü ama samimiyet ve biraz pazarlıkla adamın da paraya ihtiyacı vardı aldım kısaca. 4 kapı hasarlı, kazaları hep yandan vurmuşlar. Motor tertemiz, podyeler, direkler, tavan, bagaj, kaput orjinal böyle olunca direkt aldım. Peki ne oldu, geçen hafta içerisinde dolar ve kur zamları yüzünden aldığım aracın aynı temiz modelini 96 bin liraya satıyorlar şu an. Allah sabır versin, ben kapının önüne koydum aracı kafam rahatladı, her geçen saat araba sahibi olmak zorlaşıyor.
  • 24-10-2021, 15:18:59
    #56
    Hocam dogan slx alın hidrolik mis gibi araba bende araçlarımı satıp tofaşa binicem milleti fakirleştirdiler yapıcak birşey yok
  • 24-10-2021, 16:21:45
    #57
    Şimdi size 60 bin TL'nin ne kadar büyük bir para olduğundan bahsetmek istiyorum.

    Asgari ücret ile çalışan bir kişinin yemeden içmeden kazandığı parayı kenarı koyarak 21.2 ayda yani 1 yıl 9 ay 6 günde çalışarak emek edip hiç bir şekilde harcamaması halinde böyle bir araç alabiliyor.

    Şimdi bunu daha makul bir hale getirelim. 2 kişilik asgari ücret ile çalışan bir evli çiftin kenarı ayda 1.000 TL atabilmesi durumunda bu arabayı 60 ayda alabiliyor yani buda 5 seneye eşdeğer.

    Alınan araba sıfır bir araba değil, 10-15 yaşında güvenlik önlemleri yeterince zayıf, eski olduğu için her an problem çıkartabilecek derecede ve ufak tefek kazası mevcut halde.

    Yazıktır, günahtır.
  • 24-10-2021, 16:42:18
    #58
    Şuanki Türkiyede 60- 100 bin arasına agır hasarlı arabaya binebilirsin artık
    gerçi 2010 model üstüne cıktımı 100 bin kurtarmıyor
  • 24-10-2021, 17:04:51
    #59
    Kurumsal Üye
    Corolla Civic Mazda japon bak sorunsuz istersen zaten eski alacaksın başka seçeneğin yok
  • 24-10-2021, 17:06:27
    #60
    Değişen parça, boya meseleleri sadece bu ülkede sorun maalesef. Araç sağlam ama boya var diye fiyatı düşüyor, alıcı bulamıyorsun vs. vs..
  • 24-10-2021, 17:36:42
    #61
    Bunu çok kişiden duydum. Biriktirdikleri paranın sonu gelmiyor, almayı hedefledikleri arabayı alabilmek için.
    Umarım gönlünüze sinen bir neticeye en kısa zamanda varırsınız.
  • 24-10-2021, 17:44:43
    #62
    Şu ilanların altına keşke yorum yapılabilse bir söverim bir söverim!
  • 24-10-2021, 17:47:16
    #63
    Iki sene once 45 bin tl olan arac suan 90 bin tl