• 29-09-2021, 23:18:40
    #19
    Üyeliği durduruldu
    2021 130 bg corsa kullanıyorum basınca yakıt bayağı fazla 208 de de aynı motor var bence 208 al daha tuttu satışın daha rahat olur
  • 29-09-2021, 23:31:28
    #20
    Otomatik de Toyota iyidir. O kadar sert kullandım bamamısın demedi gavurun icadı 😂
  • 29-09-2021, 23:36:24
    #21
    Corsa daha iyi bence hocam
  • 29-09-2021, 23:54:32
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Corsa, kullanıcısı olarak memnun olduğum bir araç öneririm.
  • 30-09-2021, 00:14:34
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Corsa kullandım cidden hızlanma açısından harika bence corsa dan şaşma
  • 30-09-2021, 01:45:06
    #24
    İkiside aynı grubun ürünü hocam, görünüm ve özellik hangisi hoşunuza giderse onu alın. Bana kalsa ikisinide almam.
  • 30-09-2021, 08:09:20
    #25
    Yeni kasada Corsa ile 208 aynı platformu kullanıyor diye biliyorum. Yani eskiden yapılan olumlu yada olumsuz Corsa yorumlarını pek dikkate almayın. Aynı alt yapı üzerinde ve aynı ebatta arabalar olduğu için tek fark iç mekan, trimler turbo(belki) vs olur onları da araştırıp öğrenebilirsiniz. Golf, Leon gibi düşünün eksi ve artılarına bakılırsa iki arabayı da çokca alan var.
  • 30-09-2021, 08:35:19
    #26
    Corsa kullanıcısı olarak memnum tavsiye ederim.
  • 30-09-2021, 21:55:31
    #27
    208