Yeni kasada Corsa ile 208 aynı platformu kullanıyor diye biliyorum. Yani eskiden yapılan olumlu yada olumsuz Corsa yorumlarını pek dikkate almayın. Aynı alt yapı üzerinde ve aynı ebatta arabalar olduğu için tek fark iç mekan, trimler turbo(belki) vs olur onları da araştırıp öğrenebilirsiniz. Golf, Leon gibi düşünün eksi ve artılarına bakılırsa iki arabayı da çokca alan var.