Corsa mı? 208 mi?
27
●450
- 29-09-2021, 23:18:40Üyeliği durduruldu2021 130 bg corsa kullanıyorum basınca yakıt bayağı fazla 208 de de aynı motor var bence 208 al daha tuttu satışın daha rahat olur
- 29-09-2021, 23:31:28Otomatik de Toyota iyidir. O kadar sert kullandım bamamısın demedi gavurun icadı 😂
- 30-09-2021, 08:09:20Yeni kasada Corsa ile 208 aynı platformu kullanıyor diye biliyorum. Yani eskiden yapılan olumlu yada olumsuz Corsa yorumlarını pek dikkate almayın. Aynı alt yapı üzerinde ve aynı ebatta arabalar olduğu için tek fark iç mekan, trimler turbo(belki) vs olur onları da araştırıp öğrenebilirsiniz. Golf, Leon gibi düşünün eksi ve artılarına bakılırsa iki arabayı da çokca alan var.