• 14-04-2021, 18:24:34
    #1
    Ufak bi lastik yaktım ama varmı aramızda motor kullanıcısı

    https://www.youtube.com/watch?v=A3iG...anBozo%C4%9Flu

  • 14-04-2021, 18:26:08
    #2
    Motor değil, ekipman bile hayal bize bu hayatt bu piyasa şartlarında 😊 Allah kaza bela vermesin.
  • 14-04-2021, 18:26:43
    #3
    BARKIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Motor değil, ekipman bile hayal bize bu hayatt bu piyasa şartlarında 😊 Allah kaza bela vermesin.
    Rabbim en iyisini nasip etsin inşallah
  • 14-04-2021, 18:27:33
    #4
    1000cc fiyatı ile aynı para birimi ile avrupa'da ev alınıyor, kimse o cc de motor almaz vergileri yeter
  • 14-04-2021, 18:28:10
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1000cc fiyatı ile aynı para birimi ile avrupa'da ev alınıyor, kimse o cc de motor almaz vergileri yeter
    bu ay 2 sıfır kawasaki sattım 260.000 TL'den ama yinede sen bilirsin hocam
  • 14-04-2021, 18:30:03
    #6
    Maşallah abi kazasız belasız inşallah 🙏
  • 14-04-2021, 18:31:41
    #7
    BozR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ay 2 sıfır kawasaki sattım 260.000 TL'den ama yinede sen bilirsin hocam
    260.000 ₺'yi € çevirip almanya'ya gidip gelirsin+ üstüne en az 2-3 tane de motor alır getiririsin ama yine de siz bilirsiniz hocam.
  • 14-04-2021, 18:34:28
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    260.000 ₺'yi € çevirip almanya'ya gidip gelirsin+ üstüne en az 2-3 tane de motor alır getiririsin ama yine de siz bilirsiniz hocam.
    O iş sandığın kadar kolay değil
  • 16-04-2021, 19:31:41
    #9
    Bartan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maşallah abi kazasız belasız inşallah 🙏
    sağol kardeşim