Forumdan tanıştığım bir abim sayesinde motor aldım.B sınıfı ehliyetim vardı o yüzden extra motor ehliyeti almadım.50 cc olduğundan dolayı a sınıfı ehliyet, vergi ve sigorta istemiyor.Korona sebebiyle otobüse binmek istemeyen kişiler tercih edebilir.Geçen hafta @EmirhanKaruc; kardeşime Motolux Efsane 50 cc aldık, benim biraz daha düşük ama yine idare ediyor.
Mondial Revival 50

Sorularınız varsa bildiğim kadarıyla cevap verebilirim

Umarım iyi günlerde binersin