• 16-08-2020, 23:46:59
    #1
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    Merhaba,

    Forumdan tanıştığım bir abim sayesinde motor aldım.B sınıfı ehliyetim vardı o yüzden extra motor ehliyeti almadım.50 cc olduğundan dolayı a sınıfı ehliyet, vergi ve sigorta istemiyor.Korona sebebiyle otobüse binmek istemeyen kişiler tercih edebilir.Geçen hafta @EmirhanKaruc; kardeşime Motolux Efsane 50 cc aldık, benim biraz daha düşük ama yine idare ediyor.

    Mondial Revival 50

    Sorularınız varsa bildiğim kadarıyla cevap verebilirim
  • 16-08-2020, 23:48:14
    #2
    Hayırlı olsun hocam. Pek anlamam motordan arabadan ama bu devirde herkese lazım malum toplu taşıma riskli Umarım iyi günlerde binersin
  • 16-08-2020, 23:48:34
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok iyi. Ama tehlikeli
    Allah kazasız belasız sürmeyi, nasip eylesin.
  • 16-08-2020, 23:48:45
    #4
    motor iyidir zamanla sende motor aşkına tutulduğunda habire bir büyüğüne geçmek istiyeceksin
  • 16-08-2020, 23:50:04
    #5
    hayırlı olsun 15 gün önce bende aldım 50 cc 80 cc yaptırdım 50 cc 2 kişi ranpa çıkmıyor 80 cc yaptırırsan daha rahat edersin
  • 16-08-2020, 23:50:41
    #6
    50CCnin tek sıkıntısı eğer bir kazaya karışırsanız sigortası olmadığı için siz ödüyorsunuz alacak kişilerin haberi olsun bir tampon kırıpda 2000-3000TL ödeyebilirsiniz.
  • 16-08-2020, 23:51:38
    #7
    Hayırlı olsun kardeşim. Bi tur binem mi 😁😁
  • 16-08-2020, 23:52:18
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kazasız belasız bin Ekipmanını giymeyi unutma. Hayırlı olsun.
  • 16-08-2020, 23:53:15
    #9
    Bunun sigortasi muayenesi falan var mi