Arkadaşlar söyleyecek söz yok sadece bakmanız yeterlidir.
Aracım tertemizdir full.orjinaldir ufak etek altı boyaları mevcuttur. Bütün bilgi yazıyor zaten.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...16934095/detay
2011 BMW 520d full+full opsiyonlu
4
●276
- 17-05-2020, 20:11:14Rabbim size daha iyilerini nasip etsin inşallah.mehmetcanayten adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2020, 00:34:59veotre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 6 aylik ehliyetim var sizce böyle bir araba amatör olarak alinir mi?