• 21-01-2020, 17:26:39
    #1
    Merhaba, fiat stilo kullanan var mı? Olumlu olumsuz özelliklerini yazarsanız sevinirim. Tek bildiğim bu modelin artık üretilmediği. Parça sıkıntısı yaşanır mı yaşanmaz mı?
  • 21-01-2020, 17:31:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam kullanmadım ama arabalarla çok ilgiliyim. Sunroof genelde bozuk olur ve yapılması 20k falan tutar yani kapalı durur. Onu bilerek alınız. Onun haricinde fiat markasında parça sıkıntısı çekmezsiniz.
  • 21-01-2020, 17:35:58
    #3
    Ahi40 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kullanmadım ama arabalarla çok ilgiliyim. Sunroof genelde bozuk olur ve yapılması 20k falan tutar yani kapalı durur. Onu bilerek alınız. Onun haricinde fiat markasında parça sıkıntısı çekmezsiniz.
    Arabayı çeken sunroof uydu zaten. Baya maliyetliymiş. Peki 30 000 bandında önerebileceğiniz bir model var mıdır acaba?
  • 21-01-2020, 17:38:59
    #4
    Stilio'nun hastalığı sadece sunroof başka birşey yok oda yüksek bir meblag tutmaz.
  • 22-01-2020, 23:43:45
    #5
    Üyeliği durduruldu
    oguzaltikardes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arabayı çeken sunroof uydu zaten. Baya maliyetliymiş. Peki 30 000 bandında önerebileceğiniz bir model var mıdır acaba?
    Aynı segment değil ama tek kapı düşünürsünüz 1.4hdi citröen c2 öneririm.
  • 26-01-2020, 19:49:56
    #6
    30 bine c3 sx 1.4 92 bg dizel bak.

    cam tavan sunroof dijital klima airbagler dört cam otomatik vs dolu bir model. ikinci eli yavaş olur ama tasarrufludur
  • 26-01-2020, 19:52:38
    #7
    3 adet aldım sattım mutlaka temizini bul, kötüsüne denk gelirsen çöpe atarsin parayı. Beyin arızası, gaz beyni arızası, sunroof klima bıktırır insanı..30 bine alir bi 30 bin daha verirsin.. Facede fiat stilo tr grubuna bi göz gezdir