• 19-09-2018, 14:21:24
    #1
    Merhaba arkadaşlar, aracımda aux mevcut değil. Kasetçalarlı auxlardan denedim çok memnun kalmadım. Çakmaklıktan kullanılan ürünler inceledim çok ürün vardı kararsız kaldım. Aranızda kullandığı üründen memnun olan ve tavsiye verebilecek olan varsa sevinirim. Polo 2004’te kullanacağım.
  • 19-09-2018, 14:28:08
    #2
    https://urun.n11.com/mp3-ve-mp4-cala...ali-P131138707

    şu ürün çok popüler
  • 19-09-2018, 14:29:02
    #3
    çakmaklık ürünleri çok iyi olmuyor çekmeyen radyoyu dinliyormuşsunuz gibi oluyor. En mantıklısı aux kablosu çektirmek yada aux kablosu masrafı kadar yeni bir teyp almak
  • 19-09-2018, 14:33:29
    #4
    Çakmaklıktan yayın yapan cihazlar hele de büyük şehirlerde çok kötü. Ben sorunu kaliteli bir kaset adaptörü alarak çözebilmiştim bir önceki aracımda. Hama marka idi: LİNK. Pahallı ama benim aracımda iyi bir sonuç vermişti.
  • 19-09-2018, 14:48:15
    #5
    sedatalbayrak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çakmaklıktan yayın yapan cihazlar hele de büyük şehirlerde çok kötü. Ben sorunu kaliteli bir kaset adaptörü alarak çözebilmiştim bir önceki aracımda. Hama marka idi: LİNK. Pahallı ama benim aracımda iyi bir sonuç vermişti.
    bu ürünü denedim çok verimsizdi hocam
  • 19-09-2018, 15:14:39
    #6
    Kasetçalar uzun zaman kullanılmadıysa içindeki kir ve toz kaliteyi bozabiliyor. Temizlemeyi deneyebilirsiniz. O da bir gelişmeye sebep olmazsa teyp değiştirmeniz gerekecek gibi...