Arkadaşlar daha önce konu da açmıştım. Sonunda Golf almaya karar verdim. Bütçem 45k TL idi, belki kredi ile 10-15k daha ekleyebilirim. Son durumda 55-60k arası rakama donanımlı bir golf 6 veya donanımsız bir golf 7 (midline plus 90 bg) alabiliyorum. Hangisi olursa olsun dizel tercihim.
2. el ve yarın birgün hızlı satış açısından, aracı zevkle kullanma açısından ve maksimum memnuniyet için ne tavsiye edersiniz?
Donanımlı Golf 6 mı, donanımsız Golf 7 mi?
4
●1.588
- 04-08-2015, 01:31:37Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Golf 7 alirdim ben , ilerde deger kaybi daha az olur.
Inan Full Donamli oluncada fazla fark etmiyor satarken fiyat acisindan tecrübe yasadim o konuda
- 04-08-2015, 02:22:04Golf 7 hertürlü kendini daha iyi gösteriyor hocam, keskin hatları sayesinde. Benim tercihim golf 7 olurdu.