Merhaba arkadaşlar,

2 yıldır kullandığım aracımı babama verip kendime yeni araç almıştım. Fakat babam iş için kullandığından dolayı, volvo biraz saçma oluyor Daha çok iş arabası tarzında dacia vb. dandik bir araba almak için çıtır volvomuzu satılığa çıkardık

Dosta gider temiz düzgün bir arabadır. İlan açıklamasında herşey yazıyor zaten. Km si kimseyi ürkütmesin daha 1 gram yağ yakma yok. Zaten bunların 1 milyon km motor ömrü var. Belki r10 dan birine nasip olur diye konusunu açmak istedim.

İlan : http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0017268/detay/