• 20-05-2014, 22:58:19
    #1
    Selam arkadaşlar uygun fiyat olarak gözüme çarpan 1993/1995 Rainbow ve flash s ler var bu araçları kullanan arkadaşlar önerirmisiniz tavsiyeleriniz neler olur.
  • 20-05-2014, 23:18:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    flash s çok yakar daha hızlıdır
    rainbow az yakar aynı kasa
  • 20-05-2014, 23:19:35
    #3
    Sakın alma satışı çok zor + çok yakıyor satışı önemsemiyorum dersen 1.4 bulmaya bak
  • 21-05-2014, 21:25:49
    #4
    Kawasaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakın alma satışı çok zor + çok yakıyor satışı önemsemiyorum dersen 1.4 bulmaya bak

    rainbow laeındamı piyasası yok hocam 1.4 lerin alsak satmakta zorlanırmıyız yani yada senin önerdiğin piyasası olan hangi aracı almamı tavsitye edersin 6000/7000 tl arası ilk arabam olacak oyüzden düşük bişey arıyorum
  • 22-05-2014, 16:22:36
    #5
    Stefua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rainbow laeındamı piyasası yok hocam 1.4 lerin alsak satmakta zorlanırmıyız yani yada senin önerdiğin piyasası olan hangi aracı almamı tavsitye edersin 6000/7000 tl arası ilk arabam olacak oyüzden düşük bişey arıyorum

    Broadway al kesinlikle seni üzmez hem yakıt hem parça ucuzlugu hem satarken kolay satılması vs bir sürü avantajı var.

    Bende 88 model r9 vardı geçen hafta ilan açtım ilanı açtıktan 1 saat sonra telefonum hiç susmadı ilanı açtıgım ertesi gün çanakkaleden gelip aldılar 5bin tlye sattım arabam 88 modeldi ama hiçbir kusuru yoktu boyası duruşu çok iyiydi.