• 02-04-2007, 12:07:54
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    logo yu flash banner olarak ceviriyim bende
  • 01-06-2007, 02:09:14
    #11
    BlackCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logo benden olsun (:



    : koptum ya
  • 01-06-2007, 02:26:20
    #12
    emucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 hafta içinde site aktif olur adresi yayınlarız
    insan sözünde durur 1 hafta demişsin 2 ay geçmiş site yok merak ettim?
  • 01-06-2007, 08:34:03
    #13
    yoo site hazır bende duruyo

    domain vs de alındı ama sağolsun arkadaşım dükkanın 3-5 fotosunu çekip gönderemedi en sonunda malatyadan kalkıp istanbula gidecem ben çekecem fotografları :A