• 27-03-2007, 18:17:38
    #1
    başlık gayet açık sanırım

    çok sevdiğim bir kasap arkadaşıma site yapacağım onun için hazır html şablon arıyorum elinde olanlar paylaşırsa sevinirim.
  • 27-03-2007, 19:36:22
    #2
    Daha dün yaptım bi tane,

    30 YTL Werirsen sana banner dahil şablonu ayarlarım...
  • 01-04-2007, 16:25:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Eğer çok sevdiğin bir arkadaşın içinse bence özgün bir tasarım yap, arama motorları gözünde özgün olanlar şablon olanlardan çok daha kalitelidir...
  • 01-04-2007, 20:33:20
    #4
    kasap mı?
  • 01-04-2007, 22:15:49
    #5
    kasapa web sitesi mi??
  • 01-04-2007, 22:52:23
    #6
    Misafir
    son 2 mesaja koptm
  • 02-04-2007, 03:11:37
    #7
    neden olmasın ? online simitçi bile war ..
  • 02-04-2007, 04:04:32
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Benim de bir kasap arkadaşım var ona da bi site yapıcam. Kasaplar parayı bulunca gözlerini dış piyasaya çevirdiler anlaşılan. Ne de olsa etin kilosu altına yaklaştı.
  • 02-04-2007, 10:20:32
    #9
    1 hafta içinde site aktif olur adresi yayınlarız