Kullandığım XenForo temasında font-family tanımlaması şöyle yapılmış:
font-family: -apple-system,BlinkMacSystemFont,"Segoe UI",Roboto,Helvetica,Arial,sans-serif,"Apple Color Emoji","Segoe UI Emoji","Segoe UI Symbol";font-family'yi ve işlevini biliyorum buraya kadar sorun yok ancak bu tanımdaki -apple-system, BlinkMacSystemFont,Apple Color Emoji, Segou UI Emoji ve Segoe UI Symbol gibi fontlar yer alıyor.
Adlarından yola çıkarak sanırım yazı tipini kullanılan Apple cihazına göre kullanıyor, eğer kullanılan cihaz Apple üretimi değilse ve sistemde yüklüyse sonra gelen Segoe UI, Roboto... gibi yazı tiplerini kullanıyor, doğru mu anladım?
Genelde hep şöyle font-family kullanımı görürdüm, bu üsttekini ilk kez fark ediyorum o yüzden size sormak istedim:
font-family: 'Kullanılmak İstenen Font', sans-serif;