• 26-01-2008, 13:37:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    - Çoğu Kişi İçin Merak Konusu Olan Web2,0 Mantığı En Basitinden Ps'de Nasıl Yapılır Diye Soranlar İçin...


    [YOUTUBE]mA8NKzPvNBM[/YOUTUBE]
  • 26-01-2008, 19:29:17
    #2
    kendi kendime öğrendiğim bir konu bu gayette güzel anlatılmıs videoda teşekkürler.
  • 30-01-2008, 01:13:36
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Başarılı bi çalışma olduğu söylenemez :P Renk çakışması var.
  • 30-01-2008, 01:18:25
    #4
    buda benden basit bi banner
  • 30-01-2008, 01:19:21
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ps ile uğraşmaya deymez fireworks varken =) web 2 nin tek anasıdır, aynı zamanda babası.
  • 30-01-2008, 01:27:54
    #6
    fireworks hiç kullanmadım ama ps de o kadar zorlamıyo beni o yüzden ps ile devam
  • 30-01-2008, 04:30:38
    #7
    güzel paylaşım.
    teşekkürler.
  • 30-01-2008, 12:50:48
    #8
    güzel anlatım olmuş.Paylaşım için sağol.
  • 30-01-2008, 14:00:09
    #9
    güzeL bi anlatım olmuş
    teşekkürler