Merhaba arkadaşlar,
Elimde eski Hmail Serverın yedegi var (MYSQL)
Bunu yeni serverıma taşıcak Hmail Server kurulumunu yapcak ücretli birisi aranıyor.
Konu Acildir.
Saygılarımla
HmailServer Kurdurulacaktır (Ücretli)
3
●776
- 17-08-2010, 10:16:58Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 17-08-2010, 15:33:47Mehaba aşağıdaki adresten kurulumu Öğrenebilirsiniz
http://www.bilginipaylas.com/3party-...yarlari-2.html - 17-08-2010, 17:05:02denedim hocam fakat , Mailler sorunsuz geliyor kendı içimize sorunsuz gidiyor ama baskasına atmak ıstedıgımızde gitmiyorvatanbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2010, 19:27:33Sunucu Makinasında Turktelekom 587 Portu Açılmışmı Acaba 587 Portu Açılmamışsa Büyük İhtimalle bu porttan kaynaklanıyordur
sunucu makinasında yazılımsan firewall varsa frewall yazılımınada 587 portu Ataması yapılması gerekir yoksa yine Sorun yaşarsınız