Kendi hostuma IRCD kurdurucam
6
●461
- 22-06-2010, 23:53:02Evet arkadaşlar işinin ehli istiyeceğim bütün modül ve sistemi kurabilecek birisini ariyorum.
- 23-06-2010, 04:33:27İsteklerinizi, birde ben pm alabilir miyim ? Ek olarak ssh erişiminiz bulunmakta mı ?
- 23-06-2010, 16:23:59Gf8 (Dearshell.net) ile anlaştık. Kurulum beklenmekte. teşekkürler arkadaşlar.