• 27-01-2010, 14:50:08
    #19
    Yazım hatası olmuş sanırım , daha dikkatli olmak lazım konu açarken umarım aynı hataya birdaha düşmezsin buğra ..

    Hayırlı Satışlar ..
  • 27-01-2010, 14:54:16
    #20
    SaoL Emrecim Zaten Her İnsan Hata YapabıLır. Bazı İnsan Dısı OLan Varlıklara Yem OLunca Böyle Oluyor..
  • 28-01-2010, 19:41:22
    #21
    Üyeliği durduruldu
    ZurnaTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madem başlık açılmış, ben de şunu sormak isterim: Bir ara bu forumun "Şikâyetim Var" bölümünde "tasarım hırsızı" diye adınız geçmişti. Bu konuda, yapabileceğiniz bir açıklama var mı?

    Bu iletiyi görmediniz mi, yoksa verecek yanıtınız mı yok?
  • 04-02-2010, 02:11:02
    #22
    TheSecret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu iletiyi görmediniz mi, yoksa verecek yanıtınız mı yok?
    Eğer forumu takip ediyorsa aşağıdaki linki gözden geçirebilir..

    https://www.r10.net/hosting-sikayetle...gra-boran.html