Mevcut firmamın yabancı lokasyonlu olmasından çok sorun yaşadım.
Şimdi TR olan bir tane seçeceğim.
Yanlız bir hususu merak ediyorum? Yani ihtiyacımı karşılıycak bir özellik, host firmalarında mevcut mudur?
Sitemde bir flash müzik player'ım var, çaldığı müzikleri artık kendi sunucumda barındırmak istiyorum. Bunun da çok trafik yiyeceğini düşünüyorum.
sitem/muzikdosyaları şeklinde bir klasöre, kendimce trafik limiti versem...
Böylece ay sonuna doğru, sitem yine ona ayrılmış trafikle açık kalsa ve sadece belirlenmiş trafik limitini doldurduğu için müzik dosyalarına erişemesek...
Klasöre Kota Özelliği
10
●567
- 30-10-2009, 13:46:05Trafik aylık olarak tüm siteye verilir klasöre ayrı gibi bir durum olamaz ne harcarsanız onu görürsünüz,böyle bir şeyin olacağını sanmıyorum
- 30-10-2009, 14:34:32Toplam Sunucunuza Belirli bir Trafik ve alan verılmektedir. Dosyalara ayrılmaz.yufka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fakat Düşünürseniz Amerika Lokasyonlu Linux - veya Türk Lokasyonlu Windows Yardımcı Oluruz.
İletişim : info@hereketescil.com
Site : www.hereketescil.com
Gsm : 0554 940 40 08
SAYGILARIMIZLA
HEREKE TESCiL - 30-10-2009, 15:38:29Üyeliği durduruldu
- 30-10-2009, 15:48:48Üyeliği durdurulduKonu ile ilgili pm gönderilmiştir.Olumlu yada olumsuz dönüş yaparsanız sevinirim.
İyi çalışmalar. - 30-10-2009, 16:50:26Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Buu tek hostta sağlayamazsınız ama hosting satıcınızdan domain kullanmadan bir hesap açmasını isteyebilirsiniz. Daha doğrusu hostinginizi ikiye bölüp mp3leri diger hostta barındırabilirsiniz. Ulaşmak içinse IP/~k.adı şeklinde tarayıcıya yazabilirsiniz.
Teklif verecektim ancak sunucuda mp3 barındırmanız yasak. Fikir vermekle yetinelim.
İyi aksamlar.. - 30-10-2009, 19:41:14Üyeliği durdurulduyufka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet efendim sub domain olur onun kaç gb trafik harcadığınada bakabilirsiniz
satis@markabilisim.com adresini eklerseniz yardımcı olabilirim - 30-10-2009, 19:44:13Üyeliği durduruldusubdomain'e trafik limitleme olan kontrol paneli var mı ? Cpanel'de görmedim ama Plesk'de falan varsa pm atar mısınız bilen birileri ?MarkaBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
