/24 Subnet Alınacaktır
7
●270
- 18-03-2025, 13:46:29Merhabalar herkese hayırlı ramazanlar. Mümkünse vds de kullanmak üzere değilse fiziksel sunucuda kullanmak üzere /24 subnet alımı yapmak istiyorum. Kullanım amacı kendi büynemizde kullanmak üzere proxy sunucusu kuruyoruz. Mevcutta 160 dolardan alım yapıyoruz. Daha yüksek fiyatlara sıcak bakmıyoruz pek. Subnetler Türkiye lokasyon olmalı. Fiyat teklifinlerinizi bekliyorum. İyi günler.
- 18-03-2025, 14:25:34Merhabalar,
Teklifimiz özel mesaj yolu ile iletilmiştir. Sizleri aramızda görmekten mutluluk duyarız.
Saygılarımızla,
www.febzen.com - 18-03-2025, 18:59:39Merhaba,
Mail portlarınız kapalı olması durumunda size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.
İyi çalışmalar.
https://www.netvay.com - 18-03-2025, 19:08:53Mail port konusunu anlayamadım hocam. Pm den detay iletir misinizNetVay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2025, 16:44:43