• 11-06-2009, 10:27:03
    #10
    Bu özelliklerde Türkiye lokasyon, çok zahmetli olacaktır. Bence yurtdışı lokasyon sunucu kiralayın.
  • 11-06-2009, 12:25:59
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ya anlamadığım bişey var tmm 100 gb alan okey de 3 tb Trafik Türkiye kosullarında fazla bulman zor olur yurt dısını incele ama hosting bulamazsın bu özelliklerde anca Vps ve Dedicated
  • 11-06-2009, 12:40:12
    #12
    Hocam siz bana bütçenizi ve düşüncenizi pm ile bildirin. Size Trafik ve günlük - haftalık - aylık 3 ayrı yedekleme ile Tr lokasyon bir konuşma yapalım
  • 11-06-2009, 13:32:12
    #13
    ABD lokasyon düşünürseniz çok kaliteli firmalar var sınırsız bw veren oradan iyi bir makine almanız işinizi görücektir
  • 11-06-2009, 13:36:03
    #14
    Hostymo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ABD lokasyon düşünürseniz çok kaliteli firmalar var sınırsız bw veren oradan iyi bir makine almanız işinizi görücektir
    Abd asla tavsiye etmiyorum


    Bırakın sitemi 1 ay dayanıp İnternetten soğudum nerdeyse.
  • 11-06-2009, 13:40:25
    #15
    grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abd asla tavsiye etmiyorum
    Bırakın sitemi 1 ay dayanıp İnternetten soğudum nerdeyse.
    : ) Bende Israrla ABD diyorum hocam çünkü işlerini hakkıyla yapıyorlar... Türkiyede hangi firma gece 2 - 3 - 4 - 5 saatleri arasında tickete 10 dakika içinde yanıt veriyor??
  • 11-06-2009, 13:43:11
    #16
    çok kaliteli firmalar var bu işi en iyi yapanlar da onlar beyefendinin istediği özellikleri fiyat/performans açısından uygun
  • 11-06-2009, 13:43:11
    #17
    aylık 400 Liraya istediğiniz özellikte hosting sağlıyabilirim :=)))
  • 11-06-2009, 13:46:04
    #18
    Bilisimdunyasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    : ) Bende Israrla ABD diyorum hocam çünkü işlerini hakkıyla yapıyorlar... Türkiyede hangi firma gece 2 - 3 - 4 - 5 saatleri arasında tickete 10 dakika içinde yanıt veriyor??
    Ben memnunum. Ve gerekli cevaplarıda en kısa sürede veriyorum.

    Varsın 20 dk sonra cevap gelsin. Ama 24 saat 1 mesaj atınca bekle babam bekle yerine 10 dk fazladan cevap beklemek daha mantıklı