• 23-02-2009, 18:57:18
    #10
    Uye
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Arkadaşlar teşekkür ediyorum işinize yarayacaksa cok iyi olur.
    Bu konu ile ilgili bir kategori talebinde bulundum insallah acılır.
  • 01-03-2009, 11:40:08
    #11
    En sonda "make" komutunda hata veriyor.Yardım edebilecek varmı ?
  • 01-03-2009, 12:21:17
    #12
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En sonda "make" komutunda hata veriyor.Yardım edebilecek varmı ?
    hatayı buraya yazarsan yardımcı olurum.
  • 01-03-2009, 14:32:04
    #13
    Mstr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hatayı buraya yazarsan yardımcı olurum.
    -bash: make: command not found
  • 01-03-2009, 20:28:18
    #14
    Uye
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    makeyi doğru yolda çektğinize emin olun Unreal3.2 içinde çekmeniz gerekiyor makeyi tekrar deneyin eğer olmazsa info@emirc.com adresinden ekleyin yardımcı olayım sorunu çözelim daha sonra burada nerede sorun cıktığını diğer arkadaşlarla paylaşalım.
  • 01-03-2009, 21:14:13
    #15
    Uye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    makeyi doğru yolda çektğinize emin olun Unreal3.2 içinde çekmeniz gerekiyor makeyi tekrar deneyin eğer olmazsa info@emirc.com adresinden ekleyin yardımcı olayım sorunu çözelim daha sonra burada nerede sorun cıktığını diğer arkadaşlarla paylaşalım.
    Bazı bileşenler eksikmiş,bir arkadaş yükledi. Çok teşekkür ederim.
  • 12-03-2009, 11:20:25
    #16
    Ellerine sağlık arkadaşım
  • 12-03-2009, 15:30:10
    #17
    Üyeliği durduruldu
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En sonda "make" komutunda hata veriyor.Yardım edebilecek varmı ?

    kontrol paneliniz plesk ise make hata verecektir gcc deneyiniz
  • 27-03-2009, 09:45:01
    #18
    ne reklamından bahsediyorsunuz siz ?
    soğan sevmeyen adama havuç yediremezsiniz

    adam emek vermiş ben reklam filan göremiyorum zaten reklam olsa kaç yazarki ?