• 11-07-2021, 23:07:29
    #1
    merhaba, twitter havuz scriptimiz için a class ip ihtiyacımız var.
    /22 subnet de 1024 ip oluyormuş sanırım.
    var olan sunucuma verebilecekler, veya ip ile beraber sunucu hizmeti de alabilirim.
  • 11-07-2021, 23:12:48
    #2
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba, twitter havuz scriptimiz için a class ip ihtiyacımız var.
    /22 subnet de 1024 ip oluyormuş sanırım.
    var olan sunucuma verebilecekler, veya ip ile beraber sunucu hizmeti de alabilirim.
    @Nosspeed;