• 22-10-2008, 16:05:20
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı olsun Kerem, elinden bu sorununda kurtulmadığına sevindim...
  • 22-10-2008, 18:40:50
    #11
    yelhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun Kerem, elinden bu sorununda kurtulmadığına sevindim...
    Teşekkürler.