Eylül'den beri çalıştığım radyotelekom firmasının sık sık sorun çıkarması, kesintiler olması ve çeşitli mağduriyetler yaratması üzerine, başka bir hosting firmasıyla çalışmayı düşünüyorum. Bunu da internetten araştırmadan önce, R10 içerisinde bu işi yapanlar varsa, öncelik tanımış olmak için böyle bir konu açmayı uygun gördüm.
İstediğim özellikler:
Anlık 100 dinleyiciyi desteklemesi
Ayarlanabilir autodj ve bunun için de 3-4 GB alan sağlaması.
Teklif ya da önerilerinizi bekliyorum...
Radyo Hosting Arıyorum
3
●263
- 07-05-2017, 17:58:23Merhaba, radyo hosting paketlerimizi inceleyebilirsiniz ; https://netdc.net/radyo-hosting/
- 08-05-2017, 16:32:58merhaba halen radyo hosting arayışınız devam ediyorsa radyo serveri olarak 2 yıldır @Cloudbunny firması ile çalışmaktayım şükürler olsun daha bir kere bile sorun yaşamadım. 10 tane radyo hizmetim var firmada memnunum ve herkese tavsiye ediyorum. test etmen için : www.radyocreative.com adresine girip bakabilirsin.
- 08-05-2017, 23:11:05Teşekkür ederim. Fiyatlar pahalı geldi bana, özellikle otodj için verilen alan benim mesajımda yazdığıma göre çok çok az...Abathosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:11:05 -->-> Daha önceki mesaj 23:08:49 --
İlginiz için teşekkür ederim. Şu an çalıştığım yerle aramızda sorunlar çözülme sürecinde. Buradan vazgeçmek de istemiyorum açıkçası ama sorun yaşamaya devam edersem, çözülmezse o zaman önerinizi dikkate alacağım...CreativeTRB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle