MahsumCelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tarafımızca devir alınmıştır. Gerekli açıklama bilgilendirme yeni konu altında yapılıcaktır.
https://www.r10.net/sikayetim-var/966...ilmayin-7.html

Böyle bir konu varken ve henüz sonuçlanmamışken nasıl devir işlemi yapabiliyorsunuz anlamıyorum fakat hayırlı olsun demekten başka bir sözüm yok inşallah şu anki müşteriler mağdur duruma düşmezler.

Allah utandırmasın.